Kartalgozu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam apple tercih sebebim şu oldu hem en üst teknoloji m1 silikon işlemci hem de bu fiyata alınabilecekler arasında en iyilerden biri 11.999'a aldım. Diğer marka ürünlerin kısa sürede değer kaybettiğini düşünüyorum.
PT bilişimden mi aldınız hocam? Bir de ne kadar sürede elinize ulaştı hangi şehirde oturuyorsunuz