merhabalar ve iyi forumlar.

Hangi pasif gelir derseniz dijital eğitim.
Ve tek bir eğitimden 100k hedefime yaklaşıyorum

Bu işe nasıl bulaştım size de anlatayım

(hikaye burada başlıyo)

Aklıma çok garip bir fikir geldi.
Ve o kadar heycanlandım ki ellerim resmen titriyodu.

"Bu kesinlikle işe yarıcak!"

Sanki o an, bana ölümsüz bi güç verilmiş gibi hissettim.
Matematik ne olursa olsun, bu şeye odaklandığım sürece çok para kazancaktım.

Eğitim hazırlamaya karar vermiştim.
Ama insanlar bu eğitimi neden alsındı? Bulmacanın bu kısmını tam anlayamadım.
Cevabı bulmak için birkaç gün boyunca düşündüm. Sonunda cevabı buldum.
"Benim aldığım sonuçları almak için eğitimimden faydalanabilirler".

Her şey çok kolay görünüyodu.
Peki neden herkes bunu yapmıyodu? Bişey mi kaçırıyodum?

Bekledim. Aklımdakileri test etmenin zamanını bekledim.
Ama günler, ortada hiçbir sonucun olmadığı boşluklara dönüştü.

Çalıştığım düzenli bir işim yoktu. İnternetten site hızlandırarak para kazanıyodum.
Paranın büyük kısmını borçlarıma, geriye kalanı da işimi geliştirmek için harcıyodum.
Ve bu çıkmazdan kurtulmak için bildiklerimi eğitime dönüştürmeye karar vermiştim.
Ama eğitim satmak söz konusu olduğunda...
Kendimi daha çok geliştirmem gerektiğini fark ettim.

Bunun için akıl hocası lazımdı. Daha önce başarılı olmuş kişilerin kurslarına katılmaya karar verdim. İhtiyacım olan yol haritasına ulaşmamın maliyet 1200TL civarlarındaydı.

O sırada bunu kız arkadaşımdan isteyecektim.
Bu parayı kazanması için 40 saat çalışması gerekecekti.
Bu fedakarlığı yapmasını istediğimde gülümsedi ve "Olur" dedi.

Şimdi bunları yazarken içim parçalanıyor.
Hiçbir başarı umudu görmemesine rağmen bana inanıyordu.
Ve bu yüzden ona çok minnettarım. Ona bunun gerçekten çok kazançlı olduğunu ve çözebilirsem özgür olacağımızı söyledim. Bana inandığını söyledi ve kredi kartını uzattı.
Açıkcası, yanlızca sizi gerçekten seven insanların desteği kadar başarılı olabiliyorsunuz.

Kendimi eğitim satışı konusunda yeterince geliştirdikten sonra...
Bir kağıt parçası aldım ve tüm aşamaları tekrar hesapladım.
Ve tam da o sırada bomba patladı. Bu sefer herşey hazırdı.

Neyse sonra kız arkadaşımı aradım "Yarın gidip işinden ayrıl! Bunun başarısız olmasına imkan yok. Zengin olcaz!” Kızcağız muhtemelen bana mantıklı bir şekilde konuşmaya çalıştı.
Ama ne dediğini pek hatırlamıyorum çünkü bilgisayara koşmakla meşguldüm.

Eğitimim için oluşturduğum satış metinlerine son dokunuşları yaptım.
Artık tek yapmam gereken gönder'e tıklamaktı. Birkaç dakika durup olacakları hayal ettim.
Sonra derin bir nefes aldım. Gülümsedim ve gönder'e bastım.

İnsanlar açtığım ilana gelmeye başladı. Sabaha kadar hesabımda ne kadar para olacağını hayal ederek yatakta bi o yana bi bu yana döndüm. Ertesi sabah sersem bi şekilde uyandım. Bilgisayara koştum ve onu da uyandırdım.

Beta sınıfımdaki tüm kontenjan dolmuştu! Elde ettiğim kazanç 2300 liradan biraz eksikti. Görünen o ki, anahtarı bulmuştum.

Eğitimimde tüm bildiklerimi sakınmadan anlatmıştım.
Destek gerektiğinde elimden geleni yapmaya gayret ediyordum.
Bu sebeple kar topu etkisi hız kesmeden devam etti.
Evet yüz bine az kaldı. Herkesin hayal ettiği tüm başarılara ulaşmasını diliyorum.



Saygılar ve sevgiler.