Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarı ile startup birisiniz çok gereksiz olmuş macbook onun yerine windows çok işini görebilir kodlama ve grafik render vs etmiyorsan. Ülkede biraz apple hava amaçlı, ihtiyaç amaçlı değil
hocam apple tercih sebebim şu oldu hem en üst teknoloji m1 silikon işlemci hem de bu fiyata alınabilecekler arasında en iyilerden biri 11.999'a aldım. Diğer marka ürünlerin kısa sürede değer kaybettiğini düşünüyorum.