Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neler neler deniyorum hocam, hiçbir şekilde olmuyor. Takım Bayern'i farkla yeniyor, ligin 15.si olan adamdan 4 fark yiyor misal, bunu çözemiyorum.

Ben TL para birimiyle alıştığım için o şekilde oynuyorum, size oyuncu değerleri farklı gelebilir. En son transfer döneminde 4 milyar TL'lik transfer yapmışım, takımda bulunan kaliteli oyuncular da vardı yine de yeniliyoruz veya berabere kalıyoruz. 4 milyarlık transferin büyüklüğünü şöyle anlatabilirim oyunun en pahalı oyuncusu 730m şu an.
hahahaha hocam bilemiyorum valla oyunun bugı sanırım o Bende de bazen öyle oluyordu