Ülkenin geldiği hale bak, boş gezmeye korkuyorsun. Arkadaşın belinde ruhsatsız silah var, tahsilata giderken alıyor yanına. Abi 3 kere başvurdum ruhsat alamıyorum diyor. Sabıka yok, 50 bin dolardan fazla nakit tahsilatı yapıyor, ruhsat alamadığı için belinde ruhsatsız tabanca ile geziyor. Oğlum dedim polis yakalasa ne yapacaksın, abi para cezası var diyor. 50 bin doları kaptırsam hayatım yine bitecek diyor.

10 yıl önce eşime dostuma evden çıkarken dikkat et, erken gel, şuradan geçme falan demek aklıma bile gelmezdi. Şimdi her gün aman şuradan gelme, burada durma diyorum.

Baktığınızda tabuta gireceğime cezaevine girmeyi tercih ederim.