hahahaha hocam valla benim 2020 ortasındayım ama kapanıyor

Yani arkada şarkı açmayıp telefondan dinliyorum ondan dolayı
Bir de ben 4 2 3 1 oynatıyorum hocam kanatlardan hücum şeklinde
Neler neler deniyorum hocam, hiçbir şekilde olmuyor. Takım Bayern'i farkla yeniyor, ligin 15.si olan adamdan 4 fark yiyor misal, bunu çözemiyorum.
Ben TL para birimiyle alıştığım için o şekilde oynuyorum, size oyuncu değerleri farklı gelebilir. En son transfer döneminde 4 milyar TL'lik transfer yapmışım, takımda bulunan kaliteli oyuncular da vardı yine de yeniliyoruz veya berabere kalıyoruz.

4 milyarlık transferin büyüklüğünü şöyle anlatabilirim oyunun en pahalı oyuncusu 730m şu an.