Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada bence fm basit bir oyun değil hocam, uzun süre oynayınca bilgisayarı yoruyor. Hele ki benim gibi arkada şarkı açıyorsanız, geçişlerde bayağı bekliyorsunuz. Ben de FM2020 oynuyorum ve bir türlü maç kazanamıyorum. Saatlerce analiz yapıp, dünya yıldızı oyuncuları transfer ediyorum yine de olmuyor. Örneğin en pahalı ilk 50 oyuncudan 15'i bizim takımda. Bundesliga'da maç kazanamıyorum Bir türlü çözemedim.
hahahaha hocam valla benim 2020 ortasındayım ama kapanıyor Yani arkada şarkı açmayıp telefondan dinliyorum ondan dolayı
Bir de ben 4 2 3 1 oynatıyorum hocam kanatlardan hücum şeklinde