XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ay açılmaz ise bu yıl açılmaz. hep beraber göreceğiz
sanırım doğalgazın çıkmasını bekliyorlar.
Bencede 2023 kaldi zaten o zaman ayada gidip sert inis yapacakmisizzz 😁