FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yeni Air'ın çıkmasına fazla uzun bir süre kalmadı. Yeni cihazlar çıkacak diye bir kaç ayda cihazın fiyat 15K'dan 12K'ya düştü. Yeni cihazlarda base modeller 16GB ile çıkacak ve M2 işlemci ile gelecek. Bu cihazlar aynı fiyatlardan çıkış yapıyor 1000 dolar yani. Bu sebeple ülkede maksimum 15K fiyatı olur. Aciliyeti yoksa almanızı pek önermem.
Konuyu açan arkadaş almış ama, diğer almayı düşünen arkadaşlar beklesin.

Ben de mac mini cihazımı sattım, yeni cihazların çıkmasını bekliyorum.
Haklısınız ama yeni çıkan ürünler de anında gelmediği için sanırım uzun süreç olabilir diye hemen aldım hocam. Teşekkür ederim 🙏🏼

LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yararlandığım belki de bu olabilir. Apple sitesinde 14.999₺ olan ürünü öğrenci belgemi yükleyerek 11.999₺’ye alabildim 😌