XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain zaten 3 yıl satılamayacak
ayrıca forumda 3-5 bin TL bile asla satılmaz
ölücü dolu maşallah.
Bu forumda zaten satılacak şey değil. Zaten kaydedilenlerden kaçının kaydı olacak belli değil. Bir sürü alan adı firması aynı adları ön sipariş alıp duruyor. Kimin firması hızlı çıkarsa o kazanır