Arkadaşlar yeni Air'ın çıkmasına fazla uzun bir süre kalmadı. Yeni cihazlar çıkacak diye bir kaç ayda cihazın fiyat 15K'dan 12K'ya düştü. Yeni cihazlarda base modeller 16GB ile çıkacak ve M2 işlemci ile gelecek. Bu cihazlar aynı fiyatlardan çıkış yapıyor 1000 dolar yani. Bu sebeple ülkede maksimum 15K fiyatı olur. Aciliyeti yoksa almanızı pek önermem.
Konuyu açan arkadaş almış ama, diğer almayı düşünen arkadaşlar beklesin.
Ben de mac mini cihazımı sattım, yeni cihazların çıkmasını bekliyorum.