Anladığım kadarı ile startup birisiniz çok gereksiz olmuş macbook onun yerine windows çok işini görebilir kodlama ve grafik render vs etmiyorsan. Ülkede biraz apple hava amaçlı, ihtiyaç amaçlı değil