ynsdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yunus Doğan olarak yorum yaptım hocam. Şimdiden teşekkürler.
Yorumunuzu onayladım.

Kişisel bloglardan, kişisel bloglara diyorum. Hâlen firma ismi ile veya genel sitelerle link gönderen arkadaşlar var. Çöpe atıyorum veya düzenleyip öyle yayınlıyorum, o kişilere duyurulur.