Bende turknete geçtim sorun yok şimdilik ilk bir kaç taahhüt edilen hızı alamıyorum diye kayıt açtım sorunu çözene kadar günde 3 kere aradılar adam gönderdiler sorunu çözmeye çalıştılar. Ben sorun görmedim.
Altyapı sıkıntısı varsa yapacak birşey yok hangi firma olursa olsun sorun aynı olur düşüncesindeyim.