Hocam tek bir alt yapı çözümlemesini bekleyemeyecek kadar sabırsız iseniz hangi sağlayıcıya geçerseniz geçin her türlü oradan oraya geçmeye devam edeceksiniz. Ricam sukûnetle bekleyiniz. Şayet ben kullanıyorum en azından bir 4 Yıl olmuştur ve de çok memnunum.