Woopie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet manuel. Programa 'manuel' olarak tıklıyorum sonuçta. Ayrıca %100 doğaldır
Şu cümleniz sizinle çalışmamak için için yeterli olur zaten.