Bende foruma girerken hiç tanıdığım yoktu. Beni hiç tanımayan biri vermişti davetiyeyi. Eğer herhangi bir sorun durumunda profilim riske girmeyecekse vermek isterim.
@BilalBayar;
Siz bilirsiniz ben bir kere çok tanımadan birine verdim pişman oldum.Kimseyi mağdur falan etmedi ama aramızda anlaşmazsızlık oldu verdiğime pişman oldum.O yüzden tanımadan kimseye vermenizi uygun bulmuyorum.Bilerek sakıncalı bir kişiyi davet etmediğiniz sürece bir yaptırımı yok ancak sizin için o kişi banlanırsa sizin açınızdan kötü bir imaj olur.Sonuçta millet kim davet etmiş bunu diyerek kontrol eder ve sizin olduğunuzu görürse o kişinin banlanması durumunda size karşı bir önyargı oluşur.