Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence vermemelisiniz.Çok yakından tanıdık olmadan birine davetiye verilmesini şahsen uygun bulmuyorum.
Bende foruma girerken hiç tanıdığım yoktu. Beni hiç tanımayan biri vermişti davetiyeyi. Eğer herhangi bir sorun durumunda profilim riske girmeyecekse vermek isterim. @BilalBayar;