Bamb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ben bu adamlara kızmıyorum sistemden çıkar sağlayan insanların ya da insan görünümlülerin bu tip hareket etmeleri gayet normal benim asıl üzüldüğüm ve kızdığım bu sıkıntıyı iliklerine kadar yaşayan ve hisseden normal vatandaşların seslerinin çıkmaması ve hala tercihlerinde bir değişiklik yapmamaları.
Olaya rasyonel bakabilen insanlar fikirlerini değiştiriyor.Ama takım tutar gibi parti tutanlar maalesef değiştirmiyor.