English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin bu hale gelmesinde şu adamların rolü büyük. Hiç utanmaları yok kendi halkına oturup oturup yalan söylüyorlar.Halkı aldatıyorlar.


https://www.youtube.com/watch?v=JtXv0bIwLIk
Dostum ben bu adamlara kızmıyorum sistemden çıkar sağlayan insanların ya da insan görünümlülerin bu tip hareket etmeleri gayet normal benim asıl üzüldüğüm ve kızdığım bu sıkıntıyı iliklerine kadar yaşayan ve hisseden normal vatandaşların seslerinin çıkmaması ve hala tercihlerinde bir değişiklik yapmamaları.