Gücenme yada alınmanızı istemem hocam

Bizde şüpheli davranmalıyız. Yüksek ihtimalle vereceğim zaten davetiye size
Hahaha hiç problem yok hocam estağfurullah nasıl arzu ederseniz bir problem teşkil etmez bu konu tabii ki forum sakinlerine sevgim açısından sadece bir rica olarak konuyu açmıştım o kadar ince düşünceniz için teşekkür ederim ayriyetten dilerseniz sesli iletişimde sağlarım hiç bir problem yok sadece davetiye için değil kalıcı bir dostluk da kurmak isterim forumda bulunan herkesle seve seve