Şuanki kurda 2 tl civari yakar. Fazlasını da çok rahat yakar bence .Aracım serviste , arkadaşımın 2.5 kia sorento dizel otomatiğini kullanıyorum. Şuanda kilometre de çok rahat 2.2 civari yakıyor. Yüksek km de araç alıcaksanız eğer Benzinli araç bakmanızı öneririm.