ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beygiri düşük o civarda yakabilir ama km'si çok yüksek diri gelmedi hiç gözüme bu araba insanı üzer gibi duruyor.
bence de üzer gibi satarken de çok zorlanılır az daha km yapılırsa