burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows klavyesi gibi ALT+Q yapmayı deneme sakın.

-

Edit: Deneme yapayım derken benim başıma geldi
Hocam merak ettirdiniz ne oluyor ki? 😂