Öncelikle hayırlı olsun, ilk başlarda klavye konusunda kısayol sorunları yaşarsınız. Aslında sorun değil ancak Windows'tan geçtiğinizi tahmin ederek söylüyorum, CMD tuşunu bol bol kullanacaksınız

Onun dışında mouse konusunda bazen sol tıklamaya alıştığınız konularda sağ tıklayacaksınız gibi basit konular var.
Yazılım veya Tasarım için önerilen bilgisayarlardan, iş için mi kullanacaksınız?
aracı firmanın ürünü aldığı fatura üzerinden işlem yapıyor apple. o firmanın ayrıyetten sana fatura kesmiş olması apple i ilgilendirmiyor. apple o ürüne kesilen ilk faturaya bakar. hangi satıcı bilmiyorum fakat güvenilir gibi durması mı senin için önemli? yoksa direkt olarak apple sitesinden burdan alaabilirsiniz denmesi mi önemli
https://www.apple.com/tr/education/k...on-specialist/
Şimdi gördüm hocam bilmiyordum siparişimi iptal ettim ve buradan vereceğim 🙏🏼 Daha önce deneyiminiz oldu mu? Kaç günde iletiyorlar?