NazimMertBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun, ilk başlarda klavye konusunda kısayol sorunları yaşarsınız. Aslında sorun değil ancak Windows'tan geçtiğinizi tahmin ederek söylüyorum, CMD tuşunu bol bol kullanacaksınız Onun dışında mouse konusunda bazen sol tıklamaya alıştığınız konularda sağ tıklayacaksınız gibi basit konular var.

Yazılım veya Tasarım için önerilen bilgisayarlardan, iş için mi kullanacaksınız?
Teşekkür ederim. 🙏🏼
Üniversite öğrencisiyim ve aynı zamanda yakın çevreme ve internet üzerinden forumlarda sosyal medya danışmanlığı yapıyorum. Yeterli olacağını düşündüm.