Arkadaşlar bugün hayatımda ilk defa kullanacağım MacBook Air m1 8gb modelinin siparişini geçtim. Fakat daha önce hiç bilgim olmadığından dolayı görüşlerinizi bekliyorum. Alınca öncesinde neler yapmalıyım? Nasıl ilerlemeliyim? Avantajları ve dezavantajları olur mu? Kararından dön siparişi iptal et diyen olur mu?
Not: kendi sitesinde 14.999₺ olan ürünü trendyolda bi satıcıdan bayağı güvenilir görünüyor 12.212₺ gibi bi rakama aldım. Sıfır kutusunda ve adıma faturalı olacağı 24 ay garantili olduğu söyleniyor.
Yardımlarınızı bekliyorum.