Selam Arkadaşlar,
X bir dairede oturuyorum. Bilmediğim den soruyorum buradaki güvence bedelini almadan yeni taşınacağım yere işlem yaptırabiliyor muyuz ? süreç nasıl ilerliyor daha önce bu şekilde işlem yaptıran var mı. ?