3 sene önce r10 üzerinden bir eğitim ile adsenseli site kurmuştum. 3 ayda 20k gibi bir gelir elde ettim pinterest ile. Daha sonra sistem patlamıştı elimde kalan 20k para ile kendime borç harç olmadan 2000 model bir araç aldım. Daha sonra ilerleyen senelerde üstüne bir 20 k ekleyip dahada aracı yükseltirim diye düşünüyordum. Aldığım aracın muadillerine bakıyorum sarı sitede 70-80k arası fiyatla satıyorlar. Kendi aracımı satsam üstüne bir 70kda benim eklemem lazım ama öyle bir imkan dahi yok. Hadi aracın son sahibi olana kadar kullansam benzin an itibariyle 15.34 tl oldu yemin ederim gezmeye korkar olduk 25 yaşında şöyle hafta sonları kafama göre 100km gezinti yapamıyorum aklım fikrim benzin fiyatlarında kaç yakar kaç paraya maal olur diye hesaplamaktan soldum. Muaynesi ayrı dert sigortası ayrı dert. Sanırsam yanlış zamanda geldik. En sonunda aracı satacağım ve dolmuş otobüslere dönüş sağlayacağım gibi duruyor. Araca lpg taktırsam oda 10 tl benzinden daha fazla hacim yakıyor diye söyleniyor nerdeyse hemen hemen aynı fiyata denk geliyor nasıl bir çözüm bulacağız ? ne olacak böyle yakıta zam demek herşeye zam demek avrupa ülkelerinde 0.50€ geldiğinde ayaklanma çıkıyor suspus izliyoruz sadece.