Merhabalar hocam. Teknoloji ürünleri mümkünse getirmeyelim hocam. Çünkü abim de Türkiye'ye laptop yollamıştı. Yine Almanya'dan (Wuppertal). Yazılımında sorun çıkmış dedi. Geri dönüşü zor olabilir. Almanya'ya selamlar 🖐️🙂
mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyeniz için teşekkürler hocam.
Rica ederim. 🙂