Şirketler kol geziyor burada da. Noname, sıfırdan başlayan bireysel birine çıkmıyor ki iş. Hacim büyük olsa ne olacak hocam. Müşteriler de bir yandan haklı, bir sürü iş yapmış kişiyi mi seçmek, ilk işini yapacak birini mi seçmek? Bilemiyorum
Ne alakası var hocam, eğer böyle düşünüyorsanız R10'u çözememişsiniz demektir.