Hocam bizde girdik ilan sitesi işine 2 sene de pek bir şey çıkmadı. sizinki bir de yerel olacağı için çok zor. sağlam reklam ve bütçe lazım.
Harbi mi ya, ama nedense yaşadığım şehir küçük olduğundan ben daha kolay erişim sağlanabileceğini düşünüyorum.