VEDATEZER21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu toplum bu yüzden bu halde hocam. Futbol takımları için ayaklanırlar 7/24 gündemde tutarlar mevzu ekonomi, geçim derdi ve yoksulluk olunca konuşma gereği duymazlar. Kimseye acımıyorum artık, bir toplum nasılsa onları yöneten idareciler de öyle olur.
Şurada dertlenemiyoruz be abi
Ülke olarak napalım oy günü geldiğinde değiştide biz mi görmedik

Bari stres atalım diye maç izliyoz orada da darbe yiyoz