Merhaba arkadaşlar şikayet sitesi için isim önerisi alabilir miyim? Proje için 80 bin TL yakın reklam parası ayırdım ama bu isim de takılı kaldım
cazyapma ismi şikayet sitesi olur mu ve ilerde marka olabilir mi? Üyenin parası kaldı firmaya caz yapma yardımcı ol gibi düşünce ile
İsimden dolayı ciddiye alınır mıyız sorusu da geliyor
Sizce isim tutar mı?