Geçen ay 255 tl gelen elektrik faturası bu ay 350 TL geldi, ne yalan söyleyim 350 TL yi görünce sevindim.... Çevremdeki arkadaşlardan öyle faturalar gördüm ki 650, 880, 950 TL vs vs sevinmemek elde değil...
Buna halk tabiri ile "ölümü gösterip, sıtmaya razı etmek" deniyor...