bu konuyu incelemeni öneririm


HEPİMİZİN HAYATI TEHLİKEDE

biz bu konulardan bahsederken kendini çok zeki zanneden birileri gelip kargo, lojistik firmalarının şunun bunun masraflarından bahsedip senin paranoyaklıkların yüzünden devlet bunlara çözüm arayışıyla uğraşacak değil tarzı konuşuyordu. bu ülkedeki zihniyet çok kötü. eğitimli görüneni de cahilin önde gideni esasen. sorun burada.

o bilgiler de rusların hacklediği mernis veritabanındandır muhtemelen. darkweb de uygulaması elden ele dolaşıyordu bi ara. o yüzden sosyal medyada özellikle soyisim kullanmayın. gerçi ilerde de görsel üzerinden tüm secereyi ortaya döken veritabanları çıkar piyasaya, o zaman komple anonim takılmak durumunda kalır herkes. hiçbir yere fotoğraf atmadan vs.