Haftada 2 sefer çarşıya çıksam, çarşı ortalama 1km iniş çıkış desek totalde 3 tane sigara içsem 6 lira eder.
4x6= 24-30 lira arası.
Ehliyete para biriktireyim dedim borcu bitiremedim. Ehliyet olmuş 5 bin, tofaş olmuş 70 bin, 1 depo benzin olmuş 1300-1500 (arabadan anlamıyorum twitterda gördüklerim üzerine) Allah herkese yardım etsin, umarım her şey çok güzel olur