Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebecinize söylemenizde fayda var biz çok yakın olduğumuz için bir işlem yapılıyorsa da bilgim yok açıkcası kendisi yapıyordur.
Onun bilgisini veririm. Onun dışında başka bir işlem yok. Çok teşekkür ederim çok büyük faydanız dokundu.