O zaman herhangi bir yere bildiri yapmıyoruz ben şu kadar stajyer çalıştırıyorum şu tarihte işe başladı vb. Sigortasını da bildiğim kadarıyla üniversite yapıyor zaten. Biz evrakları imzalayıp gönderiyoruz stajına başlıyor.
Muhasebecinize söylemenizde fayda var biz çok yakın olduğumuz için bir işlem yapılıyorsa da bilgim yok açıkcası kendisi yapıyordur.