Nivrasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite stajyerleri genelde kendileri bulurlar araştırıp ama hocalarınında ön ayak olduğu vardır, staj yapması gereken sektörlerden birine sahip işletmeniz olması yeterli oluyor evrak vs onlar kendileri getirip imzalatır zaten.

Süreç :
Stajyer/Öğretmen/Veli : Stajyer lazım mı?
İşletme : Evet lazım.
Stajyer : Tamamdır evrakları getireyim.
İşletme : İmzalayayım.

O zaman herhangi bir yere bildiri yapmıyoruz ben şu kadar stajyer çalıştırıyorum şu tarihte işe başladı vb. Sigortasını da bildiğim kadarıyla üniversite yapıyor zaten. Biz evrakları imzalayıp gönderiyoruz stajına başlıyor.