Üniversite stajyerleri genelde kendileri bulurlar araştırıp ama hocalarınında ön ayak olduğu vardır, staj yapması gereken sektörlerden birine sahip işletmeniz olması yeterli oluyor evrak vs onlar kendileri getirip imzalatır zaten.
Süreç :
Stajyer/Öğretmen/Veli : Stajyer lazım mı?
İşletme : Evet lazım.
Stajyer : Tamamdır evrakları getireyim.
İşletme : İmzalayayım.
O zaman herhangi bir yere bildiri yapmıyoruz ben şu kadar stajyer çalıştırıyorum şu tarihte işe başladı vb. Sigortasını da bildiğim kadarıyla üniversite yapıyor zaten. Biz evrakları imzalayıp gönderiyoruz stajına başlıyor.