Yeni açılmış firmayız şu anda stajyer ya da normal çalışana maaş vermek bizi ciddi şekilde zorlar. Yoksa güzel bir maaş vermek isterdim tabii ki
Normal çalışana maaş vermek zorlarsa işkurdan alın 3 ay para vermessiniz. sonrasında vermeye başlaya bilirsiniz.