Sizin iş farklı bir kapsamda ele alınıyor olabilir o zaman, ben şu:
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.3308.pdf kaynaktan baktım. Staj yapmak zorunda olan öğrencilerin muhtaciyeti kullanılarak bedava çalıştırılmalarının yasal olup olmadığını bilmiyorum ama etik olmadığına eminim. Size yapanlar ayıp etmiş, bu ayıbı sürdürüp sürdürmemek sizin tercihiniz.
Yeni açılmış firmayız şu anda stajyer ya da normal çalışana maaş vermek bizi ciddi şekilde zorlar. Yoksa güzel bir maaş vermek isterdim tabii ki