İş anlamında faydadan bahsediyorum. İşletmede 2 çalışan var. Daha önce staj yaptığım yerlerin hiçbirinde ücret almadım. Üniversite stajında ödeme yapmak firma tercihine bağlı diye biliyoruö
Sizin iş farklı bir kapsamda ele alınıyor olabilir o zaman, ben şu:
https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.3308.pdf kaynaktan baktım. Staj yapmak zorunda olan öğrencilerin muhtaciyeti kullanılarak bedava çalıştırılmalarının yasal olup olmadığını bilmiyorum ama etik olmadığına eminim. Size yapanlar ayıp etmiş, bu ayıbı sürdürüp sürdürmemek sizin tercihiniz.