PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci arkadaşlara faydanız dokunamayacak öyleyse işletmenizin personel sayısına bağlı olarak en az asgari ücretin 1/3 - 2/3 oranları arasında ödeme yapmanız gerekiyor.
İş anlamında faydadan bahsediyorum. İşletmede 2 çalışan var. Daha önce staj yaptığım yerlerin hiçbirinde ücret almadım. Üniversite stajında ödeme yapmak firma tercihine bağlı diye biliyoruö