Konu
İşletmeye Stajyer Almak Hakkında
08-02-2022, 11:50:23
#6
PeAylwin
suatbuyukboz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Maaş anlamında bahsediyordum
Öğrenci arkadaşlara faydanız dokunamayacak öyleyse
işletmenizin personel sayısına bağlı olarak
en az asgari ücretin 1/3 - 2/3 oranları arasında ödeme yapmanız gerekiyor.