suatbuyukboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş anlamında bahsediyordum
Öğrenci arkadaşlara faydanız dokunamayacak öyleyse işletmenizin personel sayısına bağlı olarak en az asgari ücretin 1/3 - 2/3 oranları arasında ödeme yapmanız gerekiyor.