Merhaba

Arkadaşlar ben şimdi ülke içi uçakla seyahat edeceğim. Şimdi bileti aldık 2 saat önceden orada olmamız isteniyor. Bileti internetten aldık. 2 saat önce oraya gidince yapmam gereken işlemler nedir ?

Bir de pcr testi yaptırdım. Bu pcr testi onların sistemine otomatik mi düşüyor ya da ben mi göstericem ve nasıl göstericem vs vs. daha bilmediğim konularda bana yardımcı olabilir misiniz ?

teşekkürler.