ilgili yerleri işaretleyin, müzeden resmi izin alın,
büyük ihtimalle ettiğiniz masraf ve emeğe değmeyecek.
kanunlar ve bürokrasideki hatalar yüzünden hemen herkes kaçak kazı ve satış yapıyor. dünyada kendi vatandaşına suçlu gözüyle bakan ender devletlerden biriyiz. 70li yıllardan beri böyle maalesef.