eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lenovo markayı bende beğenmiyorum.pil ömrüne gelince o laptopların genel sorunu.fazla şarjda bırakmakta etkiliyor bunu.arkadaşın umarım dürüst biridir kurtulmak istemiyordur makineden
Hocam samimi oldugum biri değil. Yani kimse kendi yoğurduna ekşi demeyecektir.