kıtlamayla çıtlamayı biz tıpta normal karşılıyoruz ancak pıtlama için en yakın hekimin sizi görmesi lazım özellikle taktuk ve tiktok için heyete girmenizi bir tıp camiasına mensup olmayan kişi olarak şiddetle öneririm.