alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
storium latince öykü demek nftöyküleri gibi birşey oluyor
ya hocam şunu baştan desene bizde komple cemiyet olarak anlamadık abuk sabuk yorumlar yaptık